بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره
  • ۰
  • ۰

امروز ۱۴ تیرماه سالروز ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی به نام‌های احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، تقی رستگارمقدم و کاظم اخوان توسط مزدوران رژیم صهیونیستی است.


   سردار حاج احمد متوسلیان با فعالیت آگاهی بخشی در دوران سربازی بر علیه رژیم منحوس پهلوی و ادامه مبارزات اسلامی گرفتار کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک می‌شود. پس از ۱۴ ماه گرفتاری در زندان پهلوی و تحمل شکنجه با اوج گرفتن موج انقلاب اسلامی آزاد می‌شود. حاج احمد در تظاهرات و راهپیمایی‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. 

   حاج احمد پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با خودنمایی ضدانقلابیون راهی کردستان شده و آزادسازی شهرهای بوکان، بانه، سنندج و مریوان را رقم می‌زند. 

   حاج احمد با درخشش در پناه تعالیم الهی مامور تشکیل تیپ حضرت محمد رسول‌الله صلّی‌اللَّه‌علیه‌وآله‌وسلّم شده و در اولین عملیات مهم بیت‌المقدس به همراه سایر فاتحان، خرمشهر قهرمان را با اذن خداوند متعال آزاد می‌کند. 

   حاج احمد متوسلیان در عصر روز آزادی خرمشهر طی سخنان کوتاهی خطاب به دریادلان بسیجی در برابر مسجد جامع خرمشهر چنین گفت: «همه عزیزان ما که تا امروز در خونشان غوطه‌ور شده و به شهادت رسیده‌اند برای حفظ اسلام عزیز بوده است. هرچند داغ فراق‌شان جگر ما را سوزاند اما خدا را شکر که بالاخره توانستیم امروز با آزادی خرمشهر قلب امام‌مان را شاد کنیم.»


   سردار سروقامت اسلامی پس از آزادسازی خرمشهر عازم لبنان شده و با لغو ماموریت در بازگشت به میهن اسلامی جهت تهیه گزارش از اوضاع بیروت با مزدوران رژیم صهیونیستی مواجه و در ۱۴ تیرماه ۱۳۶۱ اسیر می‌شود. 

به امید آزادی حاج احمد متوسلیان




معجزه تکبیر الله‌اکبر 




مــا منتظریـم 

  • ۹۷/۰۴/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی