بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 ۳۱ خرداد سالروز شهادت سید علی‌اصغر صائمین 


شهید سید علی‌اصغر صائمین

بعد از شهادت ممدگره خنده برای همیشه از لبان سید علی‌اصغر صائمین رفت

پادگان ابوذر، سال ۱۳۶۱

  • ۰
  • ۰

شهید چمران

من نمی‌گویم ولی‌فقیه معصوم است ولی ملتی که به امر خدا به امر ولی‌فقیه اعتماد می‌کنند، خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نمی‌دهد و به نوعی به او معصومیت می‌بخشد.


شهید چمران

  • ۰
  • ۰

بسم‌الله الرحمن الرحیم


دورهمی همرزمان گردان‌های ادوات و توپخانه با حضور سردار حاج مهدی کیانی فرمانده لشگر ۳۲ انصارالحسین علیه‌السلام در عملیات والفجر ۸ به میزبانی برادران سیدمحمد موسوی و اکبر عباسی در همدان روز پنج‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ برگزار شد. 



 

حاج حمید حسام و نورخدا ساکی دیده‌بانان خستگی ناپذیر گردان ادوات

حاج مهدی کیانی فرمانده لشگر ۳۲ انصارالحسین علیه‌السلام در عملیات والفجر ۸ 

حاج اکبر امیرپور (عمو اکبر) از همرزمان شهید علی چیت‌سازیان 

  • ۰
  • ۰

راهبرد مقاومت

دیدار حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۸ به‌ سرعت به یکی از اخبار مهم دنیا تبدیل شد. سخنانی که چه از جهت محتوا و سوگیری و چه از نظر ادبیات و لحن، صراحتی خاص داشت. این سخنان رهبر معظم انقلاب ضمن آنکه پاسخی قاطع به برخی اظهارات آمریکایی‌ها بود عملا خط بُطلانی نیز بر تحلیل‌ها و خبرسازی‌های انحرافی کشید.






  • ۰
  • ۰

دیدار نخست‌وزیر ژاپن


نخست وزیر ژاپن: من قصد دارم پیام رئیس جمهور امریکا را به جنابعالی برسانم.

حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم.

ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور آمریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد. مطالبی را که بیان خواهم کرد، در چارچوب گفتگو با نخست وزیر ژاپن است زیرا ما ژاپن را کشوری دوست می‌دانیم، اگرچه گلایه هایی نیز وجود دارد.

 ۹۸/۳/۲۳

  • ۰
  • ۰

که چنین فرزندانی


فرزندان روح‌الله


شهیدان سید علی‌اصغر صائمین و محمدرضا منوچهری

شهیدان سید علی‌اصغر صائمین و محمدرضا منوچهری 


شهیدان محمود شهبازی و حسین همدانی 


شهیدان حسین همدانی، علیرضا حاجی‌بابایی و حبیب‌الله مظاهری 


شهید سید حسین سماواتی

شهید سید حسین سماواتی


شهید تقی بهمنی

شهید تقی بهمنی


شهید حسن ترک

شهید حسن ترک


سرداران شهید

شهیدان حسین همدانی و علی صیاد شیرازی 


شهید علی چیت‌سازیان


شهیدان نساج و چیت‌سازیان

شهیدان مصطفی نساج و علی چیت‌سازیان 


شهید مصطفی احمدی

شهیدان سید علی‌اصغر صائمین، مصطفی احمدی و محمدظاهر عباسی


یادواره شهید علی خوش‌لفظ

شهید علی خوش‌لفظ


  • ۰
  • ۰


من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله ـ صلی‌الله‌علیه‌وآله ـ و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی ـ صلوات‌الله‌ و سلامه علیهما ـ می‌باشند. آن حجاز که در عهد رسول‌الله ـ صلی‌الله‌علیه‌وآله ـ مسلمانان نیز اطاعت از ایشان نمی‌کردند و با بهانه‌هایی به جبهه نمی‌رفتند، که خداوند تعالی در سوره «توبه» با آیاتی آنها را توبیخ فرموده و وعده عذاب داده است. و آنقدر به ایشان دروغ بستند که به حسب نقل در منبر به آنان نفرین فرمودند. و آن اهل عراق و کوفه که با امیرالمؤمنین آنقدر بدرفتاری کردند و از اطاعتش سر باز زدند که شکایات آن حضرت از آنان در کتب نقل و تاریخ معروف است. و آن مسلمانان عراق و کوفه که با سیدالشهدا ـ علیه‌السلام ـ آن شد که شد. و آنان که در شهادت دستْ آلوده نکردند، یا گریختند از معرکه و یا نشستند تا آن جنایت تاریخ واقع شد. اما امروز می‌بینیم که ملت ایران از قوای مسلح نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج تا قوای مردمی از عشایر و داوطلبان و از قوای در جبهه‌ها و مردم پشت جبهه‌ها، با کمال شوق و اشتیاق چه فداکاریها می‌کنند و چه حماسه‌ها می‌آفرینند. و می‌بینیم که مردم محترم سراسر کشور چه کمکهای ارزنده می‌کنند. و می‌بینیم که بازماندگان شهدا و آسیب‌دیدگان جنگ و متعلقان آنان با چهره‌های حماسه آفرین و گفتار و کرداری مشتاقانه و اطمینان‌بخش با ما و شما روبه‌رو می‌شوند. و اینها همه از عشق و علاقه و ایمان سرشار آنان است به خداوند متعال و اسلام و حیات جاویدان. در صورتی که نه در محضر مبارک رسول اکرم ـ صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم ـ هستند، و نه در محضر امام معصوم ـ صلوات‌الله‌علیه ـ. و انگیزه آنان ایمان و اطمینان به غیب است. و این رمز موفقیت و پیروزی در ابعاد مختلف است. و اسلام باید افتخار کند که چنین فرزندانی تربیت نموده، و ما همه  مفتخریم که در چنین عصری در پیشگاه چنین ملتی می‌باشیم.

 

قسمتی از وصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی سلام‌الله‌علیه 


حضرت امام خمینی سلام‌الله‌علیه


  • ۰
  • ۰


حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در دیدار اقشار مختلف مردم که پس از پایان مذاکرات هسته‌ای بود در پاسخ به زیاده‌گویی سران رژیم صهیونیستی فرمودند: «بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را می‌کنیم. بنده در جواب عرض می‌کنم اوّلاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند»

۹۴/۶/۱۸



 مـــــرگ بـــــر اســـــرائیل 

  • ۰
  • ۰

سردار فاتح گمنام خرمشهر شهید محمود شهبازی به روایت شهید مدافع حرم، شهید سرافراز اسلام حاج حسین همدانی





 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرجَهم 

  • ۰
  • ۰





آخرین نکته که خیلی نکته‌ی مهمّی هم هست این است: یک چیزهایی ممکن است شما مشاهده کنید که برای شما ناپسند باشد؛ فرض کنید گرایش سیاسی فلان شخصیّت یا اِشکال در کار فلان مسئول در فلان قوّه برای شما ناخوشایند است. اگر صد مورد از این حوادث را هم مشاهده می‌کنید، ناامید نشوید؛ این آن توصیه‌ی قطعی و اصلی من است. ناامید نشوید! همه چیز امیدبخش است برای ما، همه چیز نویددهنده است برای ما. همان طور که اشاره کردم، ما یک ملّتی هستیم که عوامل مژده‌دهنده در پیرامون ما و در درون ما به مراتب بیشتر است از عوامل مأیوس‌کننده و ناامید‌کننده. این عوامل مژده‌دهنده را ببینید، پیدا کنید، به آنها دلگرم بشوید، به خدای متعال توکّل کنید، قصدتان را و نیّت‌تان را خالص کنید و بدانید که خدای متعال شما را کمک خواهد کرد و مدد خواهد کرد. ان‌شاءالله همه‌ی شماها زوال دشمنان بشریّت، یعنی همین تمدّنِ آمریکاییِ منحط و زوال اسرائیل را به لطف الهی خواهید دید.

۱۳۹۸/۰۳/۰۱