بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره
  • ۰
  • ۰

قسمتی از وصیت‌نامه شهید حمید قمری


خداوند از مومنین جان‌ها و مالهایشان را می‌خرد در مقابل بهشت می‌دهد. 


   با سلام و درود به یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیّةاللّه الاعظم امام زمان روحی له الفداء و با آرزوی روز افزون طول عمر حضرت امام و شفای معلولین و مجروحین و آزادی اسراء از چنگال جنایت پیشگان. و با سلام و درود به تمامی شهدا از کربلای حسینی تا کربلای خمینی که با نثار خون سرخ فام‌شان راه حق و حقیقت را به ما آموختن. باید بدانیم که ایران با خون این عزیزان از خطر دشمن محفوظ مانده است هر کجای این سرزمین که انسان استشمام می‌کند بوی خون مطهر شهیدان را می‌دهد پس ما باید خیلی سعی کنیم که در روی این خاک مقدس ایران کاری که خلاف حکم خداست نکنیم که در برابر خدا و شهداء مسئولیم. به منافقان و ضد انقلابها که از خدا بی‌خبرند و امام را درک نمی‌کنند بگویید که شما جایی در این سرزمین مقدس ندارید مگر اینکه توبه کنید و اعمال شایسته انجام دهید.

   برادران نگذارید این فرصت مناسبی که خداوند شامل حال ما بندگان کرده است بیهوده از دست برود تا می‌توانید به جبهه بیایید برای رضای خدا، که اینجا دانشگاه است. دانشگاهی که راه چگونه زیستن، راه خودسازی، راه حق و حقیقت را به ما می‌آموزد. خدایا من دوست دارم با بدنی غرقه در خون و قطعه قطعه و مفقودالاثر بسوی تو باز گردم. همانطور که قبر صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها مفقودالاثر است و همانطور که بدن امام حسین علیه‌السلام و یارانش را قطعه قطعه کردند. خدایا از تو می‌خواهم که مرگ مرا شهادت در راه خودت قرار دهی زیرا فقط شهادت است که می‌تواند کفاره گناهان من باشد. خدایا من این شهادت را برای رفتن به بهشت یا ترس از جهنم نمی‌خواهم. به خودت قسم شهادت را برای این خاطر دوست دارم که مهر تو همیشه در دلم زنده باشد خواه در جهنم باشم خواه در بهشت. برایم فرقی نمی‌کند اگر در آتش دوزخ بسوزانیم حقم است چونکه در طول عمرم بنده خالصی نبوده‌ام برای تو و اگر به بهشت ببریم نهایت لطف و رحمت تو بوده که شامل حال من شده است ای قادر قهار.

بر بال دعا به آسمان باید رفت

افتاده زپا از این جهان باید رفت

خواهی تو اگر به قرب جانان برسی

با مرگ تن و نثار جان باید رفت


 شهید حمید قمری

تاریخ شهادت: ۲۹ دی ۱۳۶۶ 

  • ۹۷/۰۲/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی