بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره
  • ۰
  • ۰

آب هرگز نمی‌میرد _ شروع گزارش با آیه یا حدیث


گزارش شناسایی را به فرمانده تیپ و فرماندهان محور دادیم. حاج حسین همدانی از فرمانده گردان‌ها و واحدها خواسته بود که در ابتدای گزارششان حتماً آیه یا حدیثی بخوانند و به نکته و موضوعات مهم و اصلی اشاره کنند و حاشیه نروند.

   یادم هست که هر کس آیه یا حدیثی خواند. مسئول تدارکات تیپ -محمود علیون- سوره حمد را خواند. او همیشه این سوره را می‌خواند و می‌گفت: «من فقط این سوره را بلدم و اگر به آن عمل کنیم برایمان کافی است.» و راست هم می‌گفت. 

   آن روز نوبت علی چیت‌سازیان مسئول اطلاعات عملیات تیپ شد. او با نیروهایش ۴۵ روز تمام هر شب می‌رفتند و چَم و خَم راه را و موجودی دشمن را خیلی خوب برآورد کرده بودند. علی سوره «والعصر» را خواند و با لهجه همدانی یک جمله گفت: «در این جبهه ما با یک مشت عراقی‌ رقّو [ریقو] طرفیم. آمار مرغ‌ها و خروس‌های داخل سنگرهایشان را هم داریم.»


آب هرگز نمی‌میرد، فصل چهارم (گردان سقاها)، صفحه ۱۷۹


تولد تیپ انصارالحسین علیه‌السلام

شهید زنده میرزامحمد سُلگی و سردار مجاهد شهید حاج حسین همدانی

 

شهید علی چیت‌سازیان

سردار شهید علی چیت‌سازیان

فرمانده ۲۱ ساله واحد اطلاعات عملیات

لشگر ۳۲ انصارالحسین علیه‌السلام 

  • ۹۷/۰۳/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی