بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره
  • ۰
  • ۰

حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با حضور در حسینیه حضرت امام خمینی سلام‌الله‌علیه بیاناتی داشتند که خلاصه آن به شرح ذیل می‌باشد. صوت کامل بیانات نیز ارائه شده است. 


رژیم صهیونیستی ماندگار نیست؛ این را همه‌ی تجربه‌های تاریخی به‌صورت قطعی می‌گوید، چون این رژیم مشکل اصولی دارد.

آمریکایی‌ها امروز خیال می‌کنند با ایجاد رابطه‌ی دیپلماسی چند کشور با رژیم صهیونیستی، مشکل این رژیم حل می‌شود. نه! مشکل رژیم صهیونیستی، رابطه با دولت‌ها نیست که اگر دو سه کشور قبح رابطه با رژیم صهیونیستی را شکستند، موضوع حل شود. مشکل، نامشروع بودن این رژیم است.

تشکیل رژیم صهیونیستی بر اساسی باطل صورت گرفته است. یک ملت تاریخی را از کشورش اخراج کرده‌اند... مگر می‌توانند نقشه‌ی فلسطین را از حافظه‌ی جغرافیایی جهان حذف کنند؟

حالا بیایند چند کشور سست‌عنصر را وادار به رابطه با رژیم صهیونیستی کنند تا موضوع حل شود!

پایه‌ی رژیم صهیونیستی، پایه‌ای سست و غلط است و کلید حل این مسئله دست این‌ها نیست.

️بعضی از کشورهای منطقه که سابقه‌ی بیشتری در ارتباط با رژیم صهیونیستی دارند، اتفاقاً مردمشان احساس تنفر بیشتری نسبت به این رژیم دارند.

مشکل این‌ها با انتقال سفارت هم حل‌شدنی نیست.

️بدون شک این رژیم که بر پایه‌ی باطل بنا شده، به همت کشورهای اسلامی نابود خواهد شد و از بین خواهد رفت.

️مثل همه‌ی کشورهای آزاد دنیا، مردم فلسطین -فلسطینی‌های واقعی- باید مورد سؤال قرار بگیرند. باید از آن‌ها نظرخواهی بشود. آن‌ها باید نظام حکومتی کشور فلسطین را معین کنند. آن نظام حکومتی نسبت به دیگرانی که وارد کشورشان شدند تصمیم خواهد گرفت.

️راه‌حل فلسطین جز این نیست و این همان راه نابود شدن این رژیم جعلی است و این کار در آینده‌ی نه‌چندان دوری انجام خواهد شد.

️وجود دشمن مشترک معمولا مایه اتحاد می‌شود اما این دشمن (رژیم صهیونیستی) مایه نفاق و اختلاف و بروز رگه‌های خیانت در بعضی سران کشورهای اسلامی شده. وقتی این رژیم از بین برود مسلمانان وحدت خود را باز خواهند یافت.

امروز سیاست استکبار عبارت است از ایجاد شکاف و اختلاف بین ملت‌های مسلمان و حتی در داخل ملت‌های مسلمان و بین آحاد این ملت‌ها. این نقشه‌ای است که توطئه‌گران آمریکا و صهیونیست‌ها برای منطقه‌ی ما طراحی کرده‌اند که نشانه‌هایش در منطقه مشاهده می‌شود.

️راه‌حل این است که ملت‌های مسلمان نقطه‌ی اصلی را که «دشمنی استکبار با جامعه و امت اسلامی» است کشف کنند و مقابل آن بایستند.

یک نقطه‌ی اساسی دیگر هم مسئله‌ی رژیم صهیونیستی است.

️اساساً این رژیم را در منطقه‌ی ما و در دل دنیای اسلام کار گذاشته‌اند برای مسئله‌سازی و ایجاد اختلاف در دنیای اسلام.




صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى 


دیدار مسئولان و سفرای کشورها با رهبر معظم انقلاب


دیدار مسئولان و سفرای کشورها با رهبر معظم انقلاب

دیدار مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی 

مصلای حضرت امام خمینی سلام‌الله‌علیه در روز عید سعید فطر سال ۱۳۹۷ 

  • ۹۷/۰۳/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی