بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین علیه‌السلام؛ یاوران دین خدا ..

بچه‌های مَمّدگِره
  • ۰
  • ۰

کتاب «عزیزکرده» زندگی‌نامه مستند سردار شهید حاج حسن تاجوک به‌قلم مرضیه نظرلو در خبرگزاری تسنیم رونمایی شد.

   نشست رونمایی از کتاب «عزیزکرده» زندگی‌نامه مستند سردار شهید حاج حسن تاجوک نوشته مرضیه نظرلو  با حضور سردار شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، امیر حمیدرضا گرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، سردار کیانی فرمانده لشگر ۳۲ انصار الحسین علیه‌السّلام، حمید حسام، کیومرث هاشمی، گلعلی بابایی و جمعی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در خبرگزاری تسنیم در سوم تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شد.


کتاب عزیز کرده


   محمدصادق تاجوک فرزند شهید حاج حسن تاجوک در ادامه این مراسم گفت: ما در سال ۹۲ کلید نگارش کتاب را زدیم اما با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. کار کتاب خیلی زمان‌بر بود و بدون عنایت اهل بیت علیهم‌السلام فعالیت پیش نمی‌رفت.

   وی گفت: حمید حسام در اولین دیدار برای نوشتن این کتاب ما را به همدان و خدمت شهید حسین همدانی بردند که ایشان از نوشتن این کتاب خیلی خوشحال شدند و گفتند که هر کمکی لازم باشد انجام خواهند داد. آرزوی ما بود که یک قدم در راه شهدا برداریم و این کتاب یک قدم کوچک در این راستا بود.

   تاجوک افزود: ما قصد داشتیم یک کتاب درباره کل شهدای ملایر بنویسیم؛ اما چون حجم مطالب زیاد شد توانستیم از این شهدا فقط اسمی به‌میان آوریم. امیدواریم نمره قبولی را از شهدا گرفته باشیم.


محمدصادق تاجوک


   مرضیه نظرلو نویسنده کتاب «عزیزکرده» در پایان این مراسم با طرح این سؤال که چرا تاکنون هیچ کاری برای شهید تاجوک صورت نگرفته است، گفت: ننوشته شدن کتابی درباره شهید تاجوک نشان‌دهنده کم‌کاری‌های صورت‌گرفته درباره دفاع مقدس است.

   وی گفت: نوشتن کتاب «عزیزکرده» به‌همت فرزند شهید تاجوک صورت گرفت و فقط لطف خدا باعث شد این کتاب را که یک روایت از بچه‌های گردان مسلم‌بن‌عقیل است بنویسم. این کتاب پر از فرازهایی از شهدای گمنام شهر ملایر است که کمتر نامی از آن‌ها وجود دارد.

این نویسنده بیان کرد: من تلاش کردم حسن تاجوک را همان طور ساده و مهربان که برای همه نیروهایش دغدغه دارد به مخاطب معرفی کنم. این کتاب شامل ۱۲ فصل است که پیشنهاد می‌کنم خواننده کتاب را پیوسته بخواند تا بتواند ارتباط خوبی با آن برقرار کند.



سردار شهید حاج حسن تاجوک


سردار شهید حاج حسن تاجوک

سردار شهید حاج حسن تاجوک 

  • ۹۷/۰۴/۰۴

نظرات (۱)

  • داود شریفی
  • چرا ؟کتاب این سردار(آن عزیز کرده) در شهرستان ملایر که زادگاه این شهید وآرامگاهش و دوستانش لازم دارند حتی یک جلد درکنار فروشی ها یا نمایشگاه های  کتاب یافت نمیشود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی